tyngaste?

ja sarmads ord tyngaste kanske sumemrar min vecka ganska bra?

veckan har definitivt ingett fetmycket jobbiga känslor som jag önskar att jag sluppit men tyvärr blev det inte så. men som låten från gothia säger ;
"n- n- now th- that don't kill me
can only make me stronger"

så nu börjar jag se klart igen, och jag ser vilka sällskap jag vill befinna mig i. det är nog inte i ditt.

veckans ris: att säga en sak och sedan bestämma efter en annan
veckans ros: maksat för att han är en kanonkille som alltid gör mig glad
veckans guldstjärna: felicia för att hon hade sin famn öppen och förgyllde min fredagskväll.

dagens:

Vågar du älska?
Vågar du bli älskad?
-Lena Kaligaris


Med ett leende
Mannagryn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0