haha, tillägnat camilla.

camilla: asså du har brunnit i bloggen på sistone!
amanda: huuh?
camilla: ja men du har ju varit så arg!

så nu camilla tillägnar jag denna rad till dig; - Livet leker, och jag har skrattat hela kvällen. :)

jag har varit arg som linda skugge idag. det gick så långt att jag var tvungen att skjuta lite mot en vägg, trots att jag önskar att den väggen varit någon av er två. jag har alltså tagit ut mina känslor i skotten. de var ilskna och hårda.

så trots allt har dagen vänt och jag har haft trevligt och det är inte din förtjänst. det är tjejernas.


dagens: 
Idag är den morogndag
Vi oroade oss för igår.
-Anonym



med ett leende, Mannagryn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0