Här, ta min kärlek.

Jag känner mig så enormt blödig och vill därför ge er, kära läsare lite utav min kärlek.

♥ Till de fem tjejer som flera gånger suttit på McDonalds med mig och skrattat, till er fem som på så många olika stöttat mig. Ni hjälpte mig att tala illa om "ettan" och mest av allt - ni fick mig att skratta.

♥ Till hon som alltid är med på en bio - hur töntig film det än är, som alltid finns där för en fika och som alltid insisterar på det som är bäst för mig.

♥ Till de tre tjejer som nu hjälper mig genom skolan bara genom att finnas där. Till de tre som jag vet stöttar mig i allt och finns där för mig och lägger plåster på såren. Till de tre som tillsammans med mig bildar the fantastic four och som redan ligger mig varmt om hjärtat.

♥ Till de två som lyssnar och älskar mig genom allt. Till de två som funnits hos mig sedan barnsben och som kommer finnas hos mig in i döden. Till de två som bor 60 härifrån men kompenserar det med sin godhet.

♥ Till de sex som älskar mig villkorslöst - vad jag än gör.

♥ Till den som det senaste halvåret gått bredvid mig och hållit mig varm. Till den som berättar att jag är fin som jag är och som alltid låter mig somna med mitt huvud i knät. Till han, vars familj välkomnat mig med öppna armar.

◊ Och till sist, till hon som i 16 år ramlat och rest sig igen, men det vore inte utan er hjälp.



Jag ska avsluta detta med mitt favoritcitat som jag alltid ska bära med mig.

Dagens;
"Du vet att du gjort ditt yttersta om du ramlar."
-Pappa


Kärlek









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0