Gamlingarna.

Sitter här med min förkylning och känner mig som allra mest nere då jag trycker upp windows media player på datorn och ut hur högtakarna strömmar alla mina gamla godingar!

Air Supply - All out of love
Plain whit T's - Hey there Delilah
Jason Wade - You belong to me
Oasis - Champagne Supernova
Metallica (!?) - Hero of the day


Ja herregud. Idag har jag iaf inte bara legat på soffan, utan jag har plockat på mitt rum så det går att komma fram där inne, jag har rullat ner Rude till garaget (halt som fan, jag ska aldrig låtahonom stå in i december) och så har jag gräddat våfflor. Sen när jag var färdig emd det var jag utpumpad och la mig att sova två timmar. Pinsamt vad energin försvinner när man är lite snuvig :O

Mitt första paket är inslaget. Jag har verkligen överträffat mig själv i år alltså.



Nu är det inte långt kvar till julafton. Ojoj.

C- hotet kvarstår, har du rört min kalender ska jag slå dig med den så att du ångrar dig bittert.

Dagens;
"Det roligaste med att ge julklappar är att man får slå in dem!!"
- Undertecknad


Snuviga hälsningar















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0