The start of something new.

Nu är det dags för livet att börja, jag ska hitta mig själv och gå mot mitt liv. Det är det här jag har blivit tränad för - livet...
Stop, rewind...
Tagning 2 - Action!

Nu är det dags för mitt liv att fortsätta, jag har hittat mig själv och jag ska fortsätta gå mot målet. Det är nu jag behöver dextrosol för min träning fortsätter.

"Det är nu livet börjar." Har ni hört den förut?
Om det är på gymnasiet livet börjar, vad var då de 16år jag hade innan? Träning, nä. Livet är inget man tränar för, det är ju något man gör för första och sista gången. Så att se de 16 första som ingenting eller träning anser jag vara ett misstag. För dina första år är precis lika viktiga som de år du ska påbörja. Det var väll trots allt under de åren du lärde dig att gå själv, kliva upp om du ramlar, använda flytväst och inte kissa på elstängsel.

Livet har börjat och det vet du.

Dagens;
"Borde vi ha stannat hemma
och bara tänkt på att vara här?"
- Elizabeth Bishop



Djupa hälsningar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0