Right back at you.

Till alla er som redan hunnit klämma en kommentar säger jag bara - yah fuckahs! hehehehe...
Det är bara för er som det blir pinsamt. Puss.



Jag har nu slått mig ner med en liten rätt som jag kallar; ugnsvärmda äpplen och kiwis med frysta hallon och chokladsås.



Nu är det dags för barmarken som öppnar möjligheter för att ta sig mot tegshållet självständigt och även öppnar möjligheten att kunna komma fortare till skolan de mornar man försovit sig. Vilket nu börjar bli väldigt många.

Nu hade en resa suttit fint, gått i skolan två dagar och jag vill redan åka bort o vila. Så symptomen för förstadagarna i skolan har visat sig; trötthet, huvudvärk och viljan att döda väckarklockan.

Mot huvudvärken;
image15


Dagens;
"Av de trettiosex tillvägagångssätt
som står till buds när
man vill undvika en katastrof,
är det bästa sättet att lägga benen på ryggen"
-Anonym


Alvedonvita, dock så glada hälsningar image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0