nostalgiskt.

So arbete om 90-talet och just tagit fram bilder på spice girls, aqua, bsb och ricky martin. Hur kär var man inte i bsb killarna o ricky martin!? Men ändå de stora klumparna som tjejerna i spice girls hade, vem ville inte ha sådana?!

Här har ni de gamla klassikerna!!


                  

Jag antar att smaken blir bättre och bättre med åren?


SJUKLÄGET JUST NU:
Jag känner smaker!  asså ni vet, smaker i munnen. jag känenr smaken av choklad!!!!
Snart är jag friskus!


image21


Det var det blödiga nu är det dags för den vanliga tonen i texten.

Fotbollen ska alltså snart dra igång och jag är väll.. Ja låt mig säga att suget efter forboll inte riktigt infunnit sig i mig. Men då tänkte jag att när det väl är sommar så komemr jag sakna kära fussin så det är ju onödigt att sluta nu.
Förhoppningsvis blir det ett trevligt gäng, annars får jag väll dra mitt strå till stacken och bjuda lite på mig själv eftersom jag nu är bland de äldsta i laget. shit vad cooooolt asså!

Är sjukt författarsugen så kanske ska jag göra ett försök till svenska uppgiften?

Dagens;
"Vad är det du säger med så hög röst
att jag inte hör vad du säger?"
-Ralph Waldo Emerson



Blödiga hälsningar image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0