fascinerande.

Förkylningen fortsätter, dock med mindre halsont!!

image17



Jag är fascinerad av hur sjukgymnaster bara kan klämma trycka känna och sedan ställa en diagnos för att sen också fixa till det som är fel.

Har gått och haft ont i ryggen i två månader utan att ha vetat vad det är, kommer till sjukgymnasten, han känner på ryggen i olika rörelser och bam; konstaterar att jag har en ordentlig låsning i ryggen. 20 minuter senare vrider han ryggen så ett knak hörs och problemet är löst. det är ju helt otroligt. Sjukgymnaster har för lite respekt, tycker de borde få ett pris på idrottsgalan liknande; "det sjuka guldpriset".

Okej kanske måste fundera lite extra över namnet men ni fattar vad jag menar? Så nu är jag back on track och redo för en ny skada ;)

Förresten, kommer sova hos min kära mormor nu två nätter framöver och jag har inte länmgre gratis sms. Så vänta er inte för mycket.

Dagens;
"Du kan ta dig till stjärnorna,
jag kan ta mig igenom dagen."
-Nick Drake


Med olåsta hälsningarimage20

Kommentarer
Postat av: kusiiiiiiin

varför ska du sova hos mormor? :)

2008-04-08 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0